vrijdag 17 augustus 2012

mijn dag, de thuiszorg is geweest

De thuiszorg is geweest. Het was mega moelijk, wat schoongemaakt. Verder zou ik niet meer weten. En niet omdat het 1 1/2 week geleden is maar ik wist het gelijk al niet meer toen ze er nog was.
Dat heb ik nou vrijwel altijd. 'Wat heb ik gedaan ?', moet ik steeds vragen.

'Héb ik wel wat gedaan ?'

Dat is ontzettend rot.

Ik had ook weer mega paniek en wou Lentis (de GGZ Groningen) nog bellen maar heb ik maar niet gedaan. Er is namelijk niemand in de vakantieperiode die me een beetje kent. Dus 6 weken geen psychische hulp. Maja.

Daarna heb ik weer geslapen. dat moet ik vrijwel altijd als ze geweest is. omdat ik dan mega in de war ben en het niet meer weet. Ik heb weer in 'coma' gelegen en ben pas opgestaan tegen 7 uur.

Terwijl het zo mooi weer was en ik het liefste weer naar het zwembad wilde gaan. Maja, ik durfde niet.

Verder ben ik het zat om voor de psychiater steeds op te schrijven wat ik doe en hoe ik me voel. Ik stop hier ook mee. Het is gewoon steeds hetzelfde.
En wordt er alleen maar treuriger van.

Trouwens ben ik precies op mijn verjaardag gestopt met mijn antidepressiva. 3 maanden over gedaan om van 60 mg naar niks te gaan.

Maar daar vertel ik nog wel eens over. Ik kijk nog even DVD, mijn lievelingsserie 'Neighbours' en ga naar bed. Het is al laat. Half 3 's nachts.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten