dinsdag 3 april 2012

Ik heb een ketting gekocht

Ik heb een ketting besteld.
Bij deze website http://webwinkel.vokk.nl/
Ook al is deze voor de vereniging ouders, kinderen en kanker.


Ik heb deze ketting besteld voor mij !
Hoop altijd het beste voor jezelf en anderen!


HOPE is een ketting met boodschap.

I wanne get a better life !  

Ik heb hem besteld omdat ik ook een beter leven wil. En hoop put uit vele dingen.
Ik kan namelijks niet veel voor de psychiatrie vinden.

En een leven met een psychiatrische stoornis kan ook een leven met lijden zijn.
Bij mij wel.
90 % van de dag zit dat ding in mijn hoofd. Die ellende. Altijd maar doorgaan.

Daarom wil ik graag vaak slapen en op bed. Daar had ik het gisteren nog huilend met mijn thuiszorg over.
Ze zei 'Als je slaapt heb je rust.' Kan je even vergeten.

Als tenminste die nachtmerries niet komen. (nachthengsten)
Ja even een grapje tussendoor.

Dat is mijn sterke kant.
Mijn humor, hoe wacky dan ook, helpt mij erdoor.

Ketting

Ik heb ook nog 2 andere kettingen om die voor mij veel betekenen.
Die ene staat voor mijn ziekte (een scheermesje, geen echte).
En een ankh, voor mijn beter worden.

En natuurlijk die van mijn oma. Met mijn oma's naam en Sammy's naam. (poes)
Love you forever.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ankh



HOOP.

Alisha/Sofie.

4 opmerkingen:

  1. O ja, ik snap wat je bedoelt! Het is mooi om iets te hebben rond psychiatrie, om bij je te dragen... Dat kan ik me ook niet herinneren ooit te hebben gezien. Maar deze drie zijn wel heel mooi!
    Die Hope-ketting deed me opeens denken aan een reddinsboei!
    Maar de andere twee zijn ook heel toepasselijk he. Dat levensteken is ook zo raak.

    Ik denk dat het (vaak) wel heel goed is om humor te hebben, in rotsituaties! Ikzelf vind dat moeilijk, oké ik kan ook wel eens lachen maar ben toch meestal te serieus. Zucht...

    Liefs en een hoopvol roosje!
    Clemens.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Hoi, wat lang geleden dat ik gereageerd heb. Sorry maar ik heb zo'n moeilijke tijd achter de rug.

      Mijn vorige reactie ging verkeerd vandaar dat ik hem verwijderd heb.

      Over mijn situatie zal ik in een nieuw log schrijven.

      Wat een mooie opmerking over mijn HOPE ketting als een reddingsboei. Doet me een beetje denken aan Laura Dekker, mijn grote favoriet.

      Die ring van je, dat herken ik helemaal. Alle zwarte dingen uit je verleden. Wat je met je meedraagt.

      Liefs, Sofie.

      (BTW, je zei eens dat je Sofie zo'n mooie naam vind, zoals je begrijpt is dit een alternaam. Degene die ik vroeger was en weer wil worden.Mijn echte naam durf ik hier niet te schrijven alhoewel er onderhand vast mensen zijn die weten wie ik ben.
      Maar ik schaam me er niet meer voor.

      Ik wil zelfs een boek schrijven over mijn hele situatie. maar dat zal lang werk worden en ik denk niet dat ik er aantoe kom.

      Ook mijn youtube channel. Waarom geheim ?
      De hele wereld mag het weten.

      Liefs en sterkte en hoop snel weer wat van je te horen.

      Alisha/Sofie.

      Verwijderen
  2. Trouwens..
    Ik heb een ring, die draag ik wel nooit maar ligt altijd op mijn bureau. Heel simpel: er zit een zwarte onyx in.
    Die staat voor mij voor alle slechte ervaringen van vroeger, opslaan en verwerken, en er iets moois mee doen.
    Daarom heet de monster minstreel uit sommige van mijn gedichten, ook wel een Donker Juweel :)

    Maar het plaatje van een hanger met zwarte onyx dat ik daarbij gebruik, is nog veel mooier dan mijn ring, haha.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen