zaterdag 10 maart 2012

Vechten, vechten, vechten, vechten

Vechten, vechten, vechten, vechten

Triggerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Niet lezen als je niet tegen psychiatrie kan.



Triggerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.












Woensdag 20.30 Letterlijk overgenomen uit dagboek

Tegen die overdosis.
Mijn geest wil die OD.
Mijn geest wil die pcm.
Ik heb ze al in huis.
Alles ligt klaar.
M'n tas al gepakt.
M'n kleren en spulletjes al gepakt.
M'n knuffels al in de tas.

Om 18.00 gaan slapen, wekker om 20.30.
Geprobeerd of ik het met slapen tegen kan houden.
De dagen opgekiest zodat mijn ouders er niks van zullen merken.
Ik zou ze pas vrijdagavond weer zien.
Dus als opname met infuus langer zou duren, merken ze het niet.
Buurmeisje past wel op de kat.

Ik werd wakker om 20.00 u.
Het ging goed, drang was minder.
Ik hoorde ambulance met sirenes.
Oh jee, staan ze hier voor de deur.
Voor de buren van boven.
A zal wel weer een epilepsie-aanval hebben gehad.

Toen hele drang.
Wat moet ik doen ? Ze zijn maar even geweest en al snel weer weg.

Mijn drang proberen weg te schrijven.
Maar die drang is er al weken.
Liever pillen en infuus (maar het kán een xtje verkeerd aflopen en dat wil ik niet) dan me triggerrrrrrrrrrrrrrr

neersteken.
Al vanaf augustus de drang me in de ____ te steken met ___.

Maar dat wil ik niet.
Ik wil niet dat m'n ouders me vinden in bloed.
Als ik niet op tijd in het ziekenhuis kan komen
of stel dat ik niet meer bellen kan.

Toen kreeg ik de drang (paar maand geleden) om _____________________.
Sinds dat gedoe met Friso is er nu drang om me in m'n ______ te steken.
Ik wil dat niet.

Gisteravond 1/2 6 is m'n eigen huisarts nog geweest ná haar werk.
Dat vond ik lief.

Nu wil ik niet meer schrijven.
Probeer maar weer de drang weg te sn...... slapen. (snijden had ik maandag al gedaan)
maar ook, Oh jee, wat moet ik mezelf pijn doen en kapot doen.
Ik wil dat niet.
Maar de drang is te groot.
Ik ga nu slapen.
Doeg.

Oh jee, ik wordt gek.
En heb ik net 2 kusjes van K3 op. Toen was het nog oke.

Niemand die me kan helpen.
Crisisdienst niet.
Ben ik ook niet voor aangemeld.
Het is avond dus kan de huisarts niet bellen.

Jeej, jeej, jeej, jeej.
Wát een drang.

Alisha probeer te slapen.
pillen kan altijd nog
straks is het te laat
J. (mijn maatje) bellen ? Nee, hij kan niet helpen.
Ze worden dan angstig en hulpeloos.

Pillen liggen al klaar, kan ze zo nemen.
Doe het nu niet.
Wacht even.
Probeer eerst te slapen.

Welterusten Alish.

(Sofie)

3 opmerkingen:

  1. Hai lieve Sofie! Wat heeft het lang geduurd hè voordat ik weer iets van me laat horen.
    Het kon niet, en ik heb nu gereageerd op Sofie's life en het daar wel uitgelegd. Maar ik zal deze blog ook in de gaten houden vanaf nu hoor. Hij is mooi!
    Ik zag ook de gedichten op je gedichtenblog, mooi! Daar heb ik ook bij allebei gereageerd.

    Ik hoop dat het nu ietsje beter gaat dan in dit logje..
    Kun je je niet aanmelden dan bij de crisisdienst? Als dat er voor nodig is? Of de huisarts?

    Ik spreek je...
    Liefs en een knuffel,
    Clemens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Clemens. Fijn dat je deze blog gevonden hebt. Ik zal mijn andere blog in de gaten houden.

    En crisisdienst is niks. Die zeggen alleen. Ga maar naar bed. Ja, ik BEN net uit bed.

    Maar ik heb veel aan mijn huisarts.

    Liefs, Alish/Soof.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai! Hm. dat is niet zo mooi van de crisisdienst, nee. Maar, je weet niet of ze nu misschien anders reageren.. dat zou mooi zijn. Een ander iemand misschien, die er komt? Het hangt erg af van de mensen he.
    Ik ben wel blij dat het met de huisarts klikt. Dat kan ook zo wisselen, bij mij is het wel eens oke maar soms ook ongeïnteresseerd.

    Die reaktie van mij op Sofie's life was wel een beetje lang hè...
    Dat heb ik soms. Als ik het heel goed probeer te zeggen, bv...

    Hou je taai hè!
    Liefs, en roosje, Clemens.

    BeantwoordenVerwijderen