vrijdag 21 december 2012

Wij gedroomd

Wij zo gedroomt hevveenee. wij gedaan heeft. zoij boos op mij. ik met meneer zonder benen osfzo op kamer
maar jj wel benen en om 6 uur ik zeg is niet is 4 uur wat doe ij ji jiuer
zuster vervelndee. ik wil geeonnw naar maaike en lineke ezijn mij wel helpen kunt. ik wil niet meet.
ik kan niet geholpen horene. zij zeggen jij depressie kan nooooooit over gaat. jij zaalstijd zi blijft.

wij wil dat niet.
poesje en ik dierenatrts geweest en ik slang kapot gemaakt en ik opeens mijn oude konijntje terug. hij is dood maar leeft weer.
huh ? ik poesje lees ik ? nee konijntje. hij ziek. ik wil nie konijntje ziek.
ik wil konijntje, jhuilllllll !
Help, morgen ik moe dokter bellen, wij ziek.

Zij zegt zij kind van 10 jaar dokter ook huilen vpk boos zij niet hier dokter zegt zij wel hier.

watmoe ik nou ? Ik ga weer naaar bed. ik verdrietig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten