zondag 9 december 2012

I've had a terrible time lately.

I've had a terrible time lately.


Translation through google and my own under my text.

Ten eerste zit ik al 3,5 jaar bij Lentis. Dat is de GGZ Groningen. Ze hebben daar vanuit mijn opname in het UCP vrijwel niks gedaan.

Toen was ik het zó zat dat ik mijn 'lidmaatschap' om het zo maar te zeggen, heb opgezegd.
Blijkt dat ze me na 2 maanden nog niet uitgeschreven hadden. Ja, geld vangen he ?

Ik heb ook een klacht naar de zorgverzekering gestuurd omdat dat moest.
Die brief zal ik eerdaags plaatsen.

Nu bleek dus dat er in de HELE stad Groningen geen instelling, of weet je, noem het maar inrichting, is waar ik terecht kon. Dus ben ik op verzoek van mijn huisarts teruggestuurd naar die K#$ Lentis.

Gelukkig bleek er nu een vriendelijke en innemende psychiater aangetrokken te zijn die net met haar opleiding klaar is en nog frisse moed heeft. Ik heb ik mijn eerste gesprek met haar al meer kunnen vertellen dan in die 3,5 jaar daar.
En dat in 1 uurtje.

Zelfs heb ik over mijn demonen kunnen vertellen.

Maar nu was er afgesproken dat mijn huisarts samen met de spv'ster uit de praktijk, en samen met mijn vorige spv'ster (2009) iemand zou zoeken waar ik gesprekken mee kon voeren.
Nu bleek bij het tweede gesprek weer dat ZIJ dat nu gaan doen.

Dus mijn broek zakte weer van mijn kont af en niet omdat ik afgevallen ben.

Dat was ik, maar ben weer flink aangekomen door alle stress. Ik ben sinds augustus alweer 6 kilo aangekomen. Sjit dus.

Ik ga naar bed. Morgen meer.
________________________________

Firstly is that I am already 3.5 years at Lentis. That is the GGZ Groningen. They have done almost nothing from my admittence in the UCP. (mental hospital)

Then I was so tired od it that I my ' membership ' so to speak, have cancelled.
Turns out they me after 2 months had not yet issued. Yes, money catch huh?

I've also sent a complaint to the health insurance because I had to.
That letter will I place soon.

Now it appeared so that there is no institution in the WHOLE city of Groningen, or you know, call it but establishment, is where I could rightly. So am I at the request of my family doctor returned to which K # $ Lentis.

Luckily there is now a friendly and engaging psychiatrist attracted, she's just finished her education and is ready and has fresh courage. I had my first conversation with her already told more than 3.5 years there.
And that in 1 hour.

Even I could tell about my demons.

But now there was agreed that my family doctor from the practice, together with the care-taker and together with my previous care-taker (2009) someone would find where I could enter talks.

Now it appeared at the second call again that they are going to do now.

So my pants slumped again from my ass off and not because I have lost weight.

That I was, but am quite gained again by all the stress. I'm already arrived since August 6 kilo's. Sjit so.

I'm going to bed. Tomorrow the rest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten