woensdag 29 januari 2014

Brenda Strong en lachen en huilen bij mijn behandelaar

Ik en mijn behandelaar


Vanmorgen stond ik op. Nou eigenlijk nog niet, want ik had geen zin om heen te gaan.




Maar eigenlijk ook wel, want ik zat vol.
Vol met vragen en zenuwen en stress en meer.
En nou hád ik het al eindelijk voorelkaar gekregen dat ik 1x per week lang kon komen. Terwijl daar maar 1x per 2 week voor staat.

Ehmmmm, dat is maar tijdelijk hoor.
Maar als het aan mij ligt niet en ik zal blíjven zeuren.

En ik kan goed zeuren.



Maja.

Eerst komt de hele rataplan weer te voorschijn.
Zeuren en klagen.
Nou ja zeuren ? Gewoon over alles weer.
En janken om wat er weer eens onderweg gebeurde.
En janken over het leven.

Mja, ff geen zeurlog.

Ik ga van hot naar her.

Emoties schieten van pan 1 naar 5 en 3 en 1 en tjaps.



Vul maar in


Maar goed. Opeens zat ik in mijn vrolijke bui.
Praten over van alles en door elkaar heen. En ik babbelde maar door.

En..........................
Toen had ik het over mijn fantasiemama.

Ik heb er vele, LOL.

Ik ben altijd op zoek naar een mama, maar daarover een andere keer.

Maandagavond was Scandal op tv en.......................... JA, mijn fantasiemama 30 ofzo speelde erin.
En ik was zó enthousiast dat ik dat gelijk twitterde en bericht terugkreeg uit de VS. En heen en weer.
En ik een collage maken van de foto's die ik op dat moment van de tv maakt.

En, sjippies, vergeet ik helemaal te kijken. Waardoor ik meer dan de helft gemist heb.
klote, grrrrrrrrrrrrrrr.

Maar lachen !

Zij zei ook, 'En je lacht er ook nog zo vrolijk om'.
Ja, ik draaide helemaal door in mijn enthousiasme.

Haha.

Ik zei, 'Maar ik baalde zo dat ik mijn aflevering nu niet heb gezien, ja wel de kleine stukjes, grrr.
En die seier en eh serie snap ik ook nog eens niks van.
Maar goed, ik heb ook nog maar 2 afleveringen gezien.

En precíes hetzelfde als Law and Order SVU erop is. Mijn fantasiemama 29 dus zoiets, haha.
Mariska Hargitay, speelt Olivia Benson, zo'n geweldige meid of vrouw, ze is 50.

Maar toen heb ik dus maar de DVD van Dallas opgezet want ik wilde haar nog wel even zien.

Héb ik al verteld wie ik bedoel ?

Even teruglezen, nee dus.

Brenda Strong, aka AnnEwing, married to Bobby Ewing in Dallas.

Hier in Dallas




En hier in Scandal.




Someday I'm gonna be an actress in Dallas also and is she my mum. And I have a twin bother, we're 13 years.
And..................
Oh well, keep on dreaming little one.




Me.


 
 
And dream on
 
 

I heart Brenda Strong.

But, do not forget, I heart my real mum the most. ♥
Ik hou van je mam.

Love Alish ♥ (a dreamer 4 always)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten