woensdag 25 juni 2014

Wie voelt ? (tekst van internet)

Op internet gevonden en een beetje aangepast.


Kijk door mijn ogen, maar sluit ze niet voor me.
Luister naar wat ik zeg want ik vecht met duizenden woorden en duizend akkoorden. ...
Die me grijpen in me ziel, en een deel van mezelf sterft af als ik niet de kans krijg om m'n pijn te verwoorden.
Ik blijf hoop houden op wat gaat komen straks, want m'n leven zakt in elkaar als een gebroken hart,
en ik voel me machteloos en heb geen kracht.
Mijn stem is zacht en broos, maar dit allemaal is zo gegaan, ik koos m'n eigen route.

Niemand voelt m'n pijn, niemand begrijpt m'n woede.
Wil grote stappen maken, maar 'k heb te kleine voeten.
Kijk door mijn ogen, zie wat ik zie.
Alles om me heen gaat stuk, maar ik niet.
Dat is niets voor mij.

Ik schreeuw het maar niemand luistert.
Het lijkt alsof ik vast zit in het duister gekluisterd
Van honderdduizenden touwen, die aan me trekken.
Ik doe m'n best om positief te denken, maar ik kan me dekking niet laten zakken omdat ik constant moet vechten.

Ik zie ik zie wat jij niet ziet.
Oh, nee dit is geen soap, geen film of fictie
Maar echt een feit, geen goede maar slecht tijden, maar ik ben een echte strijder.
Maar ik geef me niet gewonnen, vecht in de ring bij elke ronde.
Vraag vergevenis na elke zonde.

Wie vergeeft mij.
 
 
 

Alisha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten