woensdag 25 juni 2014

Waarom ? (gepest)

Een gedicht die ik geschreven heb toen ik 'gepest' ben door iemand.
Iemand die continu over mijn grens heenging terwijl ik steeds tegen haar zei dat ik het vervelend vond.


Waarom


Waarom doe je me pijn ?
Waarom loop je over me heen ?...
Waarom blijf je over mijn grenzen heengaan ?
Waarom moet ik keer op keer zeggen dat het teveel is ?

Waarom luister je niet ?

En maar blijven pushen, me steeds maar overhalen.

De koek is nu op.
Ik heb je te vaak moeten zeggen van STOP.

Geloof je me niet ?
Begrijp je me niet ?
Of ben je gewoon onwetend ?

Luister dan naar me.
Vraag aan me waarom.

Hier scheiden onze wegen.
En waarschijnlijk kom ik je nu nooit meer tegen.

Ik wil niet meer gepest.
Ik wil niet meer gekwetst.
Ik weet.
Ik ben een makkelijk slachtoffer, je kunt me altijd pakken.
maar hier houdt het op .

Het beste, Alisha

 
 
 
 
Alish

Geen opmerkingen:

Een reactie posten