maandag 2 mei 2022

Een mooi boek gelezen ‘Yemma’ van Mohammed Benzakour

En weer een boek uitgelezen 📕 

‘Yemma’ van ‘Mohammed Benzakour’

Zo herkenbaar, een leven in een verpleeghuis. Zo mooi geschreven.
De liefde van de zoon voor zijn moeder lees je op iedere bladzijde. ❤️

Zo is te lezen dat instellingen in Nederland nog steeds niet ingesteld zijn op mensen die niet van origine uit Nederland komen. En die ook nog eens analfabeet zijn. 

Het mooiste boek dat ik in tijden heb gelezen. Schrijver en zoon Mohammed Benzakour  ✍️

Mijn moeder heeft ook in een instelling gewoond en er zijn ook situaties die ik mij herken helaas.

Ik heb dit verhaal op mijn LinkedIn pagina gezet en de schrijver getagd. Toen kreeg ik een berichtje terug. 
Zo mooi. 😊

https://drive.google.com/uc?export=view&id=1KG_eC8_1NdcVHs0licf7CMiC0-_v4s-1

Liefs, Alisha 💜

Geen opmerkingen:

Een reactie posten