vrijdag 21 juni 2013

Mijn droomdekentje

Mijn brief gestuurd aan het droomdeken team.


Hallo droomdekenteam,
 
Het is lang geleden dat ik mijn droomdekentje kreeg. Maar ik was er psychisch nog niet aan toe om te reageren, wel via twitter maar nog niet naar hier dus.
 
In november kreeg ik mijn dekentje, in een super mooie doos. Ik voelde me echt alsof ik nog een kind was die jarig was.
Op mijn bed deed ik de doos open en mijn mond viel helemaal open. Precies de kleuren die ik mooi vind en super mooi.
's avonds heb ik hem meegenomen naar mijn ouders om hem te laten zien. Zo blij was ik ermee.
Ik ben er nog steeds super blij mee. Iedere avond lig ik op de bank met mijn dekentje over mijn benen en in de winter over mijn bed. Dan ligt mijn kat aan mijn voeteneind op MIJN dekentje, haha.
Lief he ?
 
Bij deze wil ik jullie hartstikke bedanken voor het dekentje en de gedachte erachter. Dat mensen zich belangeloos inzetten voor de zieken onder ons.
Dat is zo geweldig.
 
Hierbij enkele foto's. Ik kon geen selectie maken. En het is een beetje moeilijk om ze in mijn eentje met de zelfontspanner te maken.
Maar deze vind ik de mooiste.



 
 
Ik en mijn kat Sjaima
 

 
 
Sjaima: 'Blijf AF van MIJN dekentje !'
 

 
 
Ik op mijn bed
 

 
 
Me again
 
 
Liefs, Alisha

3 opmerkingen:

  1. Dit vind ik wel heel leuk om te lezen!Weet je waarom....?
    Ik ben een van die mensen die veel droomdekens maak!(niet de jouwe hoor).
    Vaak hoor je er niks meer van,,is ook niet erg maar als ik dan lees dat jij zo blij bent met je deken vind ik dat toch wel heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Marrie-jette, wat leuk dat jij ook van die dekentjes maakt. Ik kan je vertellen dat het echt een super idee is en een super instelling van de vrijwilligers die de dekentjes maken. Waaronder jij dus ook. Super zeg dat je je daarvoor inzet.

    Leuk om te horen. En wat knap om het te kunnen.

    Liefs, Alish/Kay

    BeantwoordenVerwijderen