dinsdag 20 augustus 2013

Hoofdpijn

Hoofdpijn, zal ook wel niet.


There's no way,
That any day,
my headacke is
away.



 
Ja, ik heb spanningshoofdpijn sinds mijn 8e.
Soms is het perioden weg.
Maar in perioden met stress is het er weer. Soms ga ik 2 x per week naar de cesartherapeute. Ik heb er 2. 
1 voor mijn rugpijn (chronisch sinds mijn 17e) en 1 voor mijn hoofdpijn (haar collega).
 
En als mijn hoofdpijn erg erg is doet mijn rug therapeute ook mijn hoofd.
We zien per keer waar we aan werken.
Daarbij slik ik zowiezo 2 keer per dag diclofenac tegen mijn rugpijn. 150 mg. En ik heb 1 1/2 week een ander middel geprobeerd tegen de hoofdpijn.
Die werd wel minder, maar de rugpijn werd met 75 % verergerd. Dus maar weer terug naar de diclofenac. 
 
Er wordt wel gezegd dat je dat niet chronisch mag gebruiken. Ik gebruik het al jaren met een kleine tussenpoos ertussen geweest. Dat was een ramp.
Vandaar dat ik niet zonder kan.
Tevens gebruik ik bijna dagelijks zetpillen met paracetamol.
 
Ik wil graag op vakantie. Maar ik kan nauwelijks zitten. Ik lig meestal, op bed of op de bank. Of zitten op de bank in een speciale houding.
 
Zowiezo is vakantie voor mij extra spanning door mijn angsten. Maar kan ik eigenlijk zo'n vliegreis eigenlijk wel aan. ?
Ik zal het overleggen met mijn huisarts. Mss is er wat anders voor die tijd in een vliegtuig.
Tja.
 
 
Alish

Geen opmerkingen:

Een reactie posten