maandag 11 november 2013

Over op nieuwe medicijnen, van Tranxene naar Diazepam (deel 1)

Ja over op nieuwe medicijnen.





Dat zou ik al maanden geleden. Nu is het eindelijk zo ver.
Ik heb gestreden om het tegen te houden.
Ik slik al jaren 4 x 10 mg Tranxene per dag.
Een van de benzo's.

In mijn laatste opname van 2009-2010, ja een hele lange tijd, hebben ze het stopgezet op een smerige manier.
Ik zou over op xxxx, kweeniemeer, en daarvoor moest ik 3 dagen stoppen met de benzo's.
Toen ik gestopt was zeiden ze dat ik dat ander medicijn niet kreeg en nu ik eraf was maar zonder moest.

Dat vond ik niet eerlijk.

****irritant dat ik dat middel niet meer weet****




Waar was ik ???? Nou ????

FF trug.

Maar goed, dat wou ook niet. Hoe vaak ik wel niet liep te gillen en schreeuwen op straat. Ik stond volgens mij wel bekend als het meisje in G. dat altijd zat te janken op de fiets.
En mensen mij van straat moesten halen omdat ik weer met mijn fiets zat te gooien. Gewoon op straat.
Lieve mensen heb ik altijd om me heen.
Mensen die je niet eens kent maar je altijd willen helpen.

1 x in mijn opname moest ik van de dokter (arts-assistent) naar huis 's avonds terwijl ik me niet goed voelde.
En ja hoor, het ging helemaal mis. Mensen op straat helemaal ongerust en met het ziekenhuis gebeld met mijn verpleegkundige.
Zij nog met mij gepraat. En zei dat ik maar terug moest komen. Maar ik was kwaad en zei dat ik van hun naar huis moest en dat ik dan ook ging.
Dus moeten beloven dat ik niks zou doen.

Die mensen weer met de vpk gepraat en zij waren zo ongerust dat ze helemaal met me mee naar huis zijn gefietst. Het was ook al helemaal donker. Dus een gevaar op straat om met mijn fiets midden op straat te gooien.

Ze hebben zolang gewacht dat ik helemaal in huis was.

Wat een lieve mensen zijn er toch.

En dat was niet de eerste en de laatste keer.

Vandaar dat ik na mijn opname via de huisarts (die ik toen had en waar ik vaak uit mijn opname heen vluchtte), ze zat dichtbij, dat ik mijn medicijnen weer terug kreeg.


Alish

Geen opmerkingen:

Een reactie posten