zondag 19 augustus 2012

De afgelopen week

Ja, het is weer zover. Ik moet over vorige week schrijven. Nog 1 week en dan dinsdag naar de psychiater. Maar ja, ik ben het meeste alweer vergeten. En zal alleen maar opschrijven wat ik ongeveer nog weet.

Zondag

Opgestaan en naar mijn ouders gegaan om te eten. Aangezien ik zelf eigenlijk niks eet. Ik bedoel klaarmaak, eet ik nog wel eens bij hun.
Het eten klaarmaken is een van de dingen die me niet lukken. Vervelend. Zelfs een klaarmaakmaaltijd in de magnetron ligt vaak zolang in de koelkast dat hij bol staat als ik hem opeten wil.


Zoals deze. Maar dan weer over tijd. Grin. Mjaa.

Aangezien ik niet een chef-kok heb die het eten voor me klaarmaakt.




Dus eten van mijn Albert Heijn.

*****************************

Daarna mijn vader gevraagd of hij me naar het zwembad wilde brengen. Ik wilde niet weer die ellende van vorige week. Dat de taxi 1 1/2 uur te laat kwam en ik mega in paniek was.

Maar goed. In paniek was ik toch. Zal wel ongeveer een >8 geweest zijn.
Toch gezwommen en om 5 uur naar huis.

Thuis gelijk geslapen. Ik was doodmoe weer eens.

's avonds, ik zou het niet meer weten. Oh ja, ik heb: 'My sisters keeper' gekeken. Hoewel ik hem al 3 a 4 keer gezien heb. Hij blijft mooi.


****************

Maandag

's morgens met mijn vader ons nieuw konijnenhok in elkaar gezet.
Nederlands




Engels ondertiteld

Daarna op bed gelegen en daarna in de tuin bezig geweest.
Mega geslapen 's avonds.

Ja, ik gebruik vaak het woord mega, kweenie, sopwoordje ???? eh stopwoord ?

Dinsdag

Dat betekende dus dat ik dinsdag helemaal uitgeput op bed lag en vrijwel de hele dag geslapen heb. Veel nachtmerries, eh, 'dag-hengsten' gehad.
Om 6 uur opgestaan en met mijn moeder op visite bij familie geweest.

Woensdag

Al om kwart over 9 naar mijn ouders toe. We gingen op familie bezoek in Amsterdam. Dus 2 uur rijden.
Mijn oom heeft rond de kerst een CVA gehad in Oostenrijk en zij en wij waren er eindelijk aan toe om op bezoek te gaan. Eerst kon hij niks. Daarna wat praten en met de ambulance naar Nederland gereden. Naar het ziekenhuis en daarna in een revalidatiecentrum.

Het was wel schrikken. Ik had alleen maar verwacht dat hij lichamelijk nog met een stok liep, maar dat was al niet meer zo.
Na een tijdje kwam ik erachter hoezeer hij veranderd was. Het was alsof ik mijn moeder zag.

Een heel ander karakter. Ik zal hier niet over uitbreiden, vanwege privé. Maar over mijn moeder zal ik nog wel eens wat vertellen hoezeer zij veranderd is.

*******************

Verder naar The Omen kijken. Weird ! Engerd !






Met Julia Stiles als zijn 'moeder'.


Kijk je 2 uur naar die film en loopt hij niet goed af ook. Hij loopt helemaal niet af.

Storie continues.

Nou ik denk niet dat ik daar naar ga kijken hoor. Brrr.

*******************

We hebben koffie gedronken en gegeten en gebabbeld. Toen gingen we weg en ik wilde nog even een foto van hun 4-en. Ook nog even een foto gemaakt op dezelfde plek als jaaaaaaaren geleden toen we daar ook waren en ik nog lekker slank was.

Ja, daarna eetstoornis (gehad). Gelukkig ben ik alweer 20 kilo afgevallen en kom in aanmerking voor een buikreconstructie. Maar dan moet ik eerst 2 jaar op hetzelfde gewicht zijn.
Maar ik denk dat ik maar naar een privé kliniek opzoek. Want ik heb speciaal geld ervoor gespaard. En ik kan niet eens meer rennen en springen. Omdat ik er zo veel last van heb van dat loshangend vel.

Daarna naar huis. Ehm, in de auto lag ik al te slapen. Ja, ik was doodmoe.
Daarna op de weg naar huis bij Diever langs naar mijn tante (ja weer familie, hahahaha) op bezoek.
En ik gevraagd of ik ook nog even naar de 'Henk ten Hoor' mocht.

Daar heb ik 2 bikini's gekocht. Natuurlijk pas ik de broekjes niet. Om, je weet wel, hihi.
Maar de bovenstukjes wel. Al hoewel, vrijdag had ik die ene mooie nog maar net een half uurtje aan en hij knapte al helemaal los. Stond ik daar in mijn blote tieten. Oké, ik had nog wel een hemdje aan. Maar stel je voor dat ik in het zwembad was.

WAAAAAAAAAAAAAAAAH, dan was ik gaan gillen.

Thuis op bed gedoken. Jeej wat was ik moe.

Volgens mij heb ik ook niets van de avond meegekregen. Nee, nu ik erover nadenk heb ik laat nog ff tv gekeken maar niet lang. Ik volgde niks.

Donderdag

Nou dat valt wel te raden.
Hele dag geslapen. Dag-hengsten en nat bed en natte kleding voor zover ik dat aanhad.

Vrijdag

Vrijdag moest ik naar de Cesar-therapeute. Dat was wel leuk.
Daar zal ik nog wel eens over vertellen waarom ik daar heen ga en wat ik daar doe.

's middags naar het zwembad geweest. Ja, wel met de taxi. Want fietsen, is me te eng. Ik ben wel naar de therapie gaan fietsen met mijn mooie Hello Kitty helm op. Dat durf ik nog net. Dat is nog veilig.

De taxi kwam om kwart over 4. En leuk want toen ik thuis de buurt in reed kwam ik net mijn ouders tegen die patat gingen halen. Ja, vrijdags patat-dag.
Ik zwaaien, maar ik dacht dat ze me niet hadden gezien. Bleek dat mijn moeder me wel had gezien.

Thuis mijn spullen neergepleurd en naar de apotheek gegaan. Ik kan maar 1 * per week mijn medicijnen voor de volgende week ophalen en dat is net op vrijdag tussen 2 en half 6. Dus als ik niet op tijd ben zit ik t/m maandagmorgen zonder. En dat kan ECHT nie.

Was fijn bij mijn ouders.

Vroeg naar huis gegaan, ik was doodmoe. Boodschappen gedaan en nog ff op bed gelegen.
's avonds weet ik niet meer. Volgens mij coma op bed. Pas laat er nog ff af geweest.

Zaterdag

Na die zware week mega moe, en de hele dag geslapen. Ik had graag naar het zwembad gewild (al hoewel ik er nog steeds met angst in mijn lijf en stress t/m heen ga. En Nick en Simon kwamen signeren bij de Mediamarkt.
Jammer, lukte ook niet.

Tegen 6sen opgestaan en wat in de tuin gedaan en naar mijn ouders 'Kinderen geen bezwaar kijken'. Dat doe ik iedere week.
Daarna, al is het maar 1 dag geleden weet ik echt niet meer.

Nu stop ik. Ik ben moe.

Doeg, Alish/Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten