zaterdag 25 augustus 2012

mijn laatste keer opschrijven van mijn dagen voor de psychiater

woensdag

Omdat de psychiater vond dat ik mijn dagen bij moest houden voor 2-4 maanden minimaal schrijf ik deze dag op.
Hij wil pas nadenken over andere medicatie, in dit geval Lithium, als hij duidelijk weet van hoe en wat ik me voel en wat ik doe en hoe depressief ik me voel enzo.

Vandaar deze dag.

Na deze dag doe ik dit niet meer. Dit was een vreselijke dag.
En zo zijn er veel meer. Als ik me er steeds aan moet herinneren hoe het is dan word ik helemaaaaaaal gek.
Bovendien gaat dit al 7 jaar zo.
Als ze nu nóg niet weten hoe ik me voel dan zijn het vreselijke stomme sufferds.

Dus de laatste keer.

Woensdag:

- wakker geworden met nachtmerrie, cijfer 2
- weer naar bed
- om 13:30 weer nachtmerries gehad, cijfer 1,5
- om 13:50 voelde me heel erg agressief, ik was ontzettend bezig me tegen te houden, cijfer 1
- weer naar bed
- bij iedere nachtmerrie nat wakker
- proberen steeds te slapen, voel me ontzettend depressief
- om 19:40, ik wil niet meer, ik zit al uren te vechten om me triggerrrrrrrrrrrrrrr (vertel ik niet), cijfer 0,5
- daarna 3 keer geprobeerd om mezelf triggerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (schrijf ik ook niet op, staat wel in mijn dagboek

Nu kap ik met opschrijven.

Na 7 jaar hetzelfde aan de hulpverlening te zeggen doe ik het niet meer !

's avonds ging het wel weer, vanaf half 9, cijfer 5.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten