dinsdag 23 oktober 2012

Zeer teleurstellende bericht terug

*bewerkt 2015
 
Noem je dit een doodsvonnis ? Ja dus.
 
Je zal maar een depressie hebben. En niet behandeld mogen worden. maar wel 150 euro per maand moeten betalen.
 
Nu zijn er nieuwe veranderingen geweest maar Lentis bleef mij maar niet behandelen en naar me luisteren en het UCP heeft mij weer teleurgesteld.
Daar zal ik nog over schrijven. Daartoe ben ik nu niet in staat.
 
Tja, ze willen graag dat je triggerrrrrrrrrrrrrrrrr
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
zm pleegt, dan zijn ze gewoon van je af.
 
Ze willen niks in mensen investeren waar ze een beetje moeite voor moeten doen. 
 
Dus dat wordt weer een klacht indienen. Nu maar bij de zorgverzekeraar en de minister van VWS.

1 opmerking:

  1. Zoals Prins Claus zei, 'Een depressie is het ergste wat ik ooit gehad heb'. En die man heeft veel ziektes gehad.

    BeantwoordenVerwijderen