maandag 12 november 2012

Vroeg in de morgen, 5 uur, maar ik moet even van me afschrijven

Ja zoals hierboven. Diep in de nacht.

Ik heb een redelijke dag gehad. Ook best wel leuk. Wel weer moeite met mijne pa.
Ben je al zo oud. Wordt je weer niet serieus genomen door je vader.

Ik heb ook jaaaaaren gedacht dat ik niet van mijn ouders was. Ik dacht dat ik van mijn opa en oma was.
Omdat zij échte ouders voor me waren. In de zin van accepteren wie ik ben. En ik was daar vrijwel altijd.
Altijd als er wat was gebeurd, op school of bij de huisarts ging ik nooit naar huis.
Nee, ik ging naar mijn opa en oma toe.

En niet om te praten. Nee, dat heb ik nooit geleerd. Ik heb niet geleerd om te praten wat me dwars zit.
Dat is pas later begonnen toen ik mijn eerste therapie kreeg in 1999.
Dat was het jaar waain ik 'ziek' geworden ben.

Natuurlijk bleek er achteraf al een lange tijd wat aan de hand te zijn geweest. Maar ik kon goed functioneren. Ik had een goede baan. leuke vriendinnen, genoeg geld. En sportte veel te veel.
De beste vrienden op mijn werk die je maar kunt hebben.

Maar, ja, sinds ik mijn werk 'kwijtraakte' zijn zij ook weggegaan. Op één na heb ik nog contact via internet met hem en zijn vrouw.

Zelfs mijn állerbeste vriend. met wie ik nog op vakantie geweeest was met mijn ouders nadat ik mijn laatste dag op mijn werk had gehad en herplaatst was. Die liet niks meer van zich horen. Zelfs niet toen ik hem mailde dat mijn moeder een hartinfarct gehad had.

Over mijn 'job'.
Dat is op een 'vieze' manier gegaan.
Het UWV was het er niet mee eens, mijn jobcoach niet en mijn psycholoog ook niet. En IK, absoluut niet.

Maar als je een nieuwe leidinggevende krijgt die de ene dag dit zegt en twee dagen later wat anders, dan wordt je daar gek van. Niet letterlijk, maar figuurlijk natuurlijk, hihi.
Raar mens. Ik hoor zelfs nu nog (en dat was in 2006) van mijn ex- collega's dat ze nu nog precies hetzelfde is.


Triggerrrrrrrrrrrrrrr


Mijn opa heeft zm gepleegd. En ik was de laatste die bij hem is geweest van de familie.
Een hele toestand.
Daar ga ik even niet op in.

Ik heb al schuldgeboel genoeg. Haha, geBOEL, Ja een boel ja. Maar ik bedoel genoeg.

Ja, je moet ook een beetje kunnen lachen en lolletjes erom kunnen maken. Anders wordt het hele leven helemaal een tranendal.
En dat is het natuurlijk niet.

Even 'cola' of wat anders drinken.

Het is chocolademelk geworden.


Ik had liever deze, die smaakt wat lekkerder, maar is wat duurder.


 
En wat zie ik ???
 
 


Daar staat mijn chocolademelk nie bij. Jammer. Zou weer wat geld schelen.
 
 
Nou, ik weet niks meer te schrijven. Nou ja, een heleboel. Maar ik ben weer wat rustiger in mijn hoofd en ga maar weer naar bed. alleen zal ik mijn kat niet meer mee kunnen krijgen denk ik. Die ligt nu in de vensterbank.
 
En aangezien ik een beetje bang ben alleen in mijn slaapkamer of kamer. Zal ik maar mijn deur weer open moeten doen. Of nog even proberen haar mee te krijgen.
Mijn konijnen gaan maar niet mee. Want dat heb ik al eerder gedaan en dat is mijn hele bed weer smerig.
 
 
 
LOL.
 
Pf, Over 3 uur gaat mijn wekker. En mijn thuiszorg is er om 10.15 weer.
Dan moet ik er weer fris en fruitig bij zijn.
Niet dat dat ooit is gebeurd, haha.
 
Ik ben altijd doodmoe en daarna kan ik gelijk weer mijn bed in en ben weer kapot.
 
Nou, doeggggggggggggggggg.
 
Alish/Sofie.
 
BTW, ik ga nog maar even nintendoen. Eh, nintendoën. Of hoe je dat dan ook schrijft.
 
IK DENK DAT IK MAAR WEER NAAR SCHOOL MOET.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten