zondag 4 november 2012

Weer veel kapot gegooid

Het was weer zover.


Ik weet niet wat er aan de hand was.
Het ging redelijk goed.

Ik heb goed geslapen. Ondanks weer nachtmerries, zoals iedere nacht en dag. Maar die noem ik daghengsten, hihi. Hinniken.

 
 


 
 
 
Ik weet niet wat er was. Ik was in mijn slaapkamer wat aan het opzoeken en er viel weer van alles uit mijn handen. Ik was een DVD aan het zoeken en dan vallen ze natuurlijk weer, echt vrijwel allemaal uit mijn handen.
Ik word er gek van.
 
En dat gaat al vanaf juli 2010 zo.
En het wordt steeds erger.
 
Ik laat van alles uit mijn handen vallen. Iedere dag is het weer zover.

En hoe vaak ik wel niet val. In 2 week tijd 3 keer met de fiets. 1 keer zelfs met een koprol achterover.
Geen wonder dat mijn rugpijn niet weggaat.
Ik zit ook steeds onder de blauwe plekken. Al een half jaar ofzo. Mja. No problem.

Dan denk ik, goh, wat doet dit zeer, en ja hoor weer een blauwe plek.

Maar goed.
 
Ik werd zo kwaad, dat ik een doos met dvd's pakte en op de grond smeet en er tegen aan trapte, en ja hoor, nog meer en ze lagen overal door mijn slaapkamer. En als je weet hoe mijn slaapkamer eruit ziet. Ehem, beetje troep.
 

Troep

 
 
 
 

Ja ik zou een goede zijn voor Joe troep

 

 
 
Dan weet je dat het mij tijden kostte om alles weer terug te vinden.
 
Hoesjes kapot, alles doorelkaar. Nog meer kapot. En ik was zo kwaad dat ik mijn hele grote deurposter van Nick en Simon heb verscheurd in wel 30 stukken ongeveer.
 
Daar baal ik nou zo van. Ik heb al eens een sjaaltje van hun ook helemaal kapot geknipt omdat ik zo kwaad was. Waarom ?
 
Ik wil dit niet.
 
Ik gelijk extra Tranxene gepakt. daar word ik wel rustiger van. Hoewel, dat hielp dus niet. Maar ik was nu wat rustiger omdat mijn bui wel over was.
 
Morgen weer naar de huisarts.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten