vrijdag 20 september 2013

Op vakantie geweest, teveel meegenomen

Ik ga op vakantie en ik neem mee.....


Dat is het spelletje wat we vroeger speelden toen alles nog speels en rustig en veilig was.

Ik ben op vakantie gegaan en ik nam mee, ten eerste teveel spullen, haha.

Maar tevens AL mijn problemen.
Ik heb niks thuis kunnen houden.
Ik heb het vreselijk moeilijk gehad.
Net zo moeilijk als thuis.
Alleen wat meer afleiding. Maar meer moe, nog meer hoofdpijn. En meer rot gevoel.


Ik dacht dat ik mijn problemen thuis kon houden, NOT.
Jammer.
WHY, WHY, CRY




En het ergste vind ik het nog voor mijn ouders, huil.
Zij hebben zo hun best gedaan.
Ik ook, moet ik zeggen.
We hebben het ook erg leuk gehad.
Veel gelachen.

Maar ook gehuild.....

in mezelf

Ik zal het niet laten zien.
Dat wordt niet begrepen.

Ik schaam me ervoor.

Ik schaam me voor mensen die zo veel van me houden en zo hun best voor me doen.

Oke, niet altijd. Ook veel problemen in mijn familie.
Maar daar gaat dit log niet over.

Het gaat over mij.

Ik heb mezelf overschat.

En waarom ?

Ik denk het te weten.

Maar weet het niet zeker.

Ik wil te veel.


Alish.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten