zondag 1 september 2013

Tranen en zo alleen

1 september

 

Zo alleen


Een meisje zo alleen
Ze heeft niemand meer om zich heen
Is ze voor het verdriet geboren ?
Nee, maar toch voelt ze zich verloren

Dat meisje zo alleen,
Zonder echte liefdevolle mensen om haar heen
Ze woont in een wereld waar alle mensen wat beleven
Maar er is niemand die ooit écht iets om haar zal geven

Dat meisje zo alleen
Met niet echte mensen om haar heen
Ze kan het niet meer aan
Dus blijft ze maar alleen staan

Dat meisje zo alleen,
Dat ben ik,
Ik voel me zo alleen
Het doet pijn,
ook als je dit gewend bent, is het niet fijn.






© Jedidja (Alisha)


29 augustus

Tranen


Ik huil zonder tranen
want mijn tranen komen niet
Ik huil zonder tranen
ook al heb ik verdriet

Waarom ze er niet zijn
ik weet het niet
Toch heb ik zo'n verdriet

Verdriet om wat ik heb moeten missen
Verdriet om wat er niet meer is
Ik voel me niet zo veilig
Zou dat het zijn waarom dat is ?





© Jedidja (Alisha)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten