maandag 4 augustus 2014

Ik vind Justin Bieber leuk, nou en ?

Ja, ik geef het gewoon toe. Ik vind Justin Bieber leuk.

'Gewoon' leuk.




Hij is gewoon een cutie. Hij ziet er leuk uit en zijn muziek vind ik ook helemaal geweldig.
En wat is daar mis mee ?
Omdat ik al 'oud' ben ?

Waarom begin ik dit log ?
Nou gewoon omdat ik al meerder malen heb gehoord dat dat niet 'normaal' is.
Ten eerste:

Justin Bieber is al helemaal niet meer 'in'.
Hij staat niet goed bekend bij het 'gewone' publiek.

En wat weten ze nou van hem ?
Nou ja, ik ook niet veel. Maar zij alleen maar de negatieve dingen uit de publiciteit van het afgelopen half jaar.
En dat ik dan ook het eerste wat ik te horen krijg.
Waar zeuren ze over ?
Ze kennen hem helemaal niet. En natuurlijk heeft hij fouten gemaakt, Nou en ?
Iedereen toch ?

Maar goed, als tweede krijg ik steeds te horen dat hij nog een jonkie is. En dan krijg ik dat gezeur van: Heb je de CD's ook etc ?
En dan ben ik zo enthousiast dat ik zeg: 'Ja, ik heb zelfs een dekbed met Justin'.


 

En dan wordt ik weer uitgelachen.


Dat vind ik zó vervelend en rot. Waarom is dat nou zo stom ? Mag ik niet lekker slapen onder een mooi dekbed ?
Moet ik speciaal een 'saai' dekbed met bloemetjes enz hebben ?
Omdat ik 'volwassen' ben ?

Mijn thuiszorg vindt het ook maar 'stom'.

Dus ik maar aan mijn psychologe gevraagd wat daar zo stom aan is.
Nou NIKS dus. Dat mag ik gewoon zelf weten. Als ik dat zou zo leuk vind dan is daar niks mis mee.

Maar ik bleef maar gezeur horen. Dus ook aan mijn spv'er gevraagd.
Zij zegt ook dat daar niks mis mee is.
En weer blijf ik gezeur horen.
En mijn thuiszorg nu: 'Ja, een dekbed is ook niet erg, maar dat je zo iemand 'vereerd', dat vind ik niet normaal'.

Halloooooooooo, vereer ik hem ? Ik vereer mijn moeder, verder niemand.
Ik vind hem gewoon leuk.


Hij is toch ook gewoon leuk ?



Gewoon een leuke jongen.

Mijn thuiszorg: 'En jij denk dat hij ook een onschuldige jongen is ? Hij doet ook dingen.'
Hallooooooooo, dat wil ik niet weten.

Deze conversaties word ik gek van.
Laat me toch met rust.

Vorige week had ik eindelijk weer eens een afspraak met mijn psychiater.
Ze vroeg waar ik het over wilde hebben aangezien we maar 20 minuten hebben. Nou daar baal ik altijd zo van. 20 minuten per 6 weken ?
Nou ja, ik heb geluk dat ik iedere 6 weken mag, want eerst waren het 3 maanden.
Nou dat hou ik helemaal niet vol.

Dus moet ik dus een heel gedeelte van mijn gesprek het over mijn JB onderwerp hebben. #zonde van je tijd ?
Ja, misschien wel, maar voor mij toch wel weer heel belangrijk.
Voor andere mensen zit ik met hele 'triviale' dingen. Maar voor mij houden ze me de hele tijd bezig.

Dus ik weer: 'Wat is er mis mee', eh nee, 'Kent u Justin Bieber ?'
Gelukkig wist ze wie het is.
'Wat is er (huilend, janken), mis met mijn JB dekbed ?'

Huilen, huilen, ik was helemaal in tranen.

Gelukkig vond zij ook dat er helemaal niks mis mee was. Eh, is.
Ik zei dat ik hem gewoon leuk vind, en ik ga toch niet met hem trouwen ofzo ? Ik WIL niet eens trouwen, met niemand.
En ik vind hem leuk omdat hij nog een jongen is (nou ja, zoiets). Als hij een ouder iemand was dan vind ik hem echt niet leuk meer hoor.
Ik vind jongere jongens nog niet echt eng. En als ze wel eng worden, dus groter, dan vind ik ze niet leuk meer.
En ik zei ook dat ze mij geen groter plezier kunnen doen om naar een speelgoedwinkel te gaan.
*Update
Tja, ik blijf het liefste altijd 12 jaar.
Dat was ook het mooiste jaar van mijn leven geloof ik.
*Update klaar

Waarop ze zei dat zij wel meer mensen kende die dat ook leuk vinden.

We hebben het er een hele tijd over gehad omdat ik er gewoon zo mee zit.
En als advies gaf ze dat ik er dan maar niet meer met iedereen over moest praten, dat ik het maar voor mezelf moest houden. Dan krijg ik ook geen gezeur van mensen.
Ja, daar heeft ze wel gelijk in.

Omdat ik niet opgewassen ben tegen dat zinloze, negatieve kritiek van mensen.

Maar, grin, ik ben zo snel enthousiast, en dan roep ik al snel dat ik zelfs een dekbed heb en een handdoek (zij lachen) en een tas. Ik heb zelfs posters in mijn huis hangen, grin.
Hihi, ik heb zelfs een lekker geurtje gekocht. Duur zeg, maar lekker.





Pfff, nou ja, ik ben blij dat zij er ook zo over denkt. Nu heb ik 3 personen van de GGZ gevraagd (ook mijn huisarts) en zij vinden het oke.
En deze mensen vertrouw ik, en als laatste mijn psychiater dus.
Nu heb ik ze wel allemaal gehad denk ik.


Ik mag gewoon leuk vinden wat ik leuk vind.
Ik doe er niemand kwaad mee.




Hihi, ik ben jarig vandaag.
Dus dit kaartje maar voor mij.


Doeg, Alish

(ik ga slapen onder mijn dekbed, Oh deze x elfjes geloof ik, vind ik ook leuk)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten