woensdag 20 april 2022

Een nieuw boek, Humeurkanker van Vroon Bouter

Hai,

Ik ben vandaag begonnen in weer een nieuw boek, 

Sinds januari dit jaar ben ik weer begonnen met lezen, nadat ik zo'n 20 jaar vrijwel niet gelezen heb. Zelfs geen tijdschriften. Omdat ik teveel last van dwang had met het lezen.

Ondertussen ben ik al aan mijn 13 e boek.

Dit is het boek.

Humeurkanker van Vroon Bouter.




Een meisje dat op jonge leeftijd al aan een depressie lijdt.

Ik ben vandaag begonnen, en ben nu al op de helft van het boek. 
Zo herkenbaar geschreven. Ze schrijft in een dagboek stijl.

Opeens kwam ik op een citaat van een liedje 'Suicidal thoughts' van Josh AiAmJakeHill


I'm not suicidal, I don't wanna fucking die
I just wanna be able to close my eyes and feel alright
But every day I feel like dying
Every day I feel like dying


Dit is zo mooi omschreven, het is precies zoals ik het voel.


Ik kwam op meerdere stukjes die voor mij herkenbaar zijn, maar die deel ik wanneer ik het boek uitheb.
Waarschijnlijk heb ik hem morgen al uit.


Liefs, Alisha 💝

Geen opmerkingen:

Een reactie posten