donderdag 14 april 2022

Wat oude tweets op Twitter (lang geleden)

Tweets toen Minister Schippers nog aan de macht was.


De gebruikte links zijn niet meer beschikbaar.

Ik ben allergisch voor een mes in m'n arm, ik begin dan helemaal te bloeden enzo... Vast erfelijk, m'n moeder had het ook. #drogegrappen

Om het goed te maken: hoe overleef je de Chinees niet? Euthanassi bestellen! #TweetHumorNL

 

twaaltjes

Hij had bloemen meegenomen 'Dat had je niet moeten doen' zei ze 'Die rozen zijn vreselijk aanhalig' Ze zat inderdaad al onder de krassen.

 

#kenjedat dat je uit frustratie als je boos bent ergens tegen aan slaat en jezelf dan pijn doet

 

Ik heb een paar maanden geleden met veel plezier mijn facebook aan stukken gescheurd. Komen ze telkens weer vragen om een "like" een lijk ;(


Ach ja, moeten we maar niet ziek worden he ? #corrupt Gevolgen eigen bijdrage in de GGZ nader beschreven: http://psychiatrie-nederland.nl/word/gevolgen-eigen-bijdrage-in-de-ggz-nader-beschreven/


#Minister #VWS $Schippers bevestigd maar weer het stigma op de #psychiatrie, let op trigger. Nog maar eens http://www.youtube.com/watch?v=C1mFruQI8Fw


@MinVWS Op bezoek geweest bij iemand die #beschermdwonen woont. Echter als je in BW woont kan je nooit meer een opname betalen.


Mijn probleem is dat een groot deel van de geslaagde zelfmoorden het gevolg is van behandelbare psychiatrische stoornissen 

 

Programma #Max Prozac #verslavend ? Laat me niet lachen. Hm, depressief, kan niet eens lachen. grr.

 

#Schippers wil geen verwijsplicht bij euthanasie: http://op.nu.nl/vgFBljAch als je ook niet weet wat ondraaglijk lijden is. #discriminatie


#MinVWS Wss vervalt in 2015 het recht op #zorgtoeslag voor eenpersoonshuishoudens met inkomen boven de € 30.000 Zoveel? #Ikwilookzoveel #WAO


LSZelfbeschadiging

Wat heeft u geleerd in uw opleiding over zelfbeschadiging? Weleens erover in gesprek gegaan met clienten? Voelden ze zich begrepen?

 

LSZelfbeschadiging

Bang om te praten over zelfverwonding uit angst dat anderen je raar aankijken? Erger dan veroordelen is doodzwijgen en wegkijken.

Dat als iemand zegt; het komt wel goed meid. Dat haat ik gewoon, want het is nooit goed gekomen. #mijnlevensweg

Ik ben allergisch voor een mes in m'n arm, ik begin dan helemaal te bloeden enzo... Vast erfelijk, m'n moeder had het ook. #drogegrappen


@TvPsy psychiatrische patiënten worden gestigmatiseerd. Maar ook door familie, buren en vooral niet te vergeten sommige psychiaters ! #mijne


@TvPsy psychiatrische patiënten worden gestigmatiseerd door (sommige) huisartsen en studenten Geneeskunde

 

Why is life so difficult ? Why do we hurt each other. Why do others hurt me ? I do NOT hurt any-one. Why do'nt I

 

Traantjes bij minister #schippers ???? Iedere dag #tranenwolken bij mij. #weetjeookwatdatis #VWS #GGZ #depressie #psychiatrie #doodinjehoofd

 

@MinVWS We willen geen antwoorden maar oplossingen. #Minister #Schippers wilde zelfmoorden toch terugdringen ? http://www.rijksoverheid.nl/ministeries/vws/documenten-en-publicaties/kamerstukken/2011/12/13/beantwoording-kamervragen-over-zelfmoorden-onder-hindoestaanse-turkse-en-marokkaanse-meisjes.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

 

#kenjedat je dood irriteren aan mensen die van te voren conclusies trekken

Die moeten eerst CGT gaan leren.

 

Repost - : Artikel: Waarom was een suïcidepoging het enige medicijn? http://is.gd/jULN1i

Bij de #GGZ moet je echt niet zijn. Tenminste niet bij die van mij


Dit was van lang geleden toen ik nog veel op Twitter zat.
Ik hoop dat er in tussentijd wel wat dingen veranderd zijn. 
#stigma


Alisha 💜

Geen opmerkingen:

Een reactie posten